Patiënten Info

   

Spreekuur tijden

Het inloopspreekuur is dagelijks van 8.00 uur tot 9.00 uur. Graag aanmelden voor 8.15 uur

Het inloopspreekuur is bedoeld voor één enkele simpele klacht.

Het afspraken spreekuur is dagelijks van 9.10 uur tot 11.00 uur en van 14.00 uur tot 16.00 uur.

Het telefonisch spreekuur is dagelijks van 11.00 uur tot 12.00 uur.

Huisbezoeken dagelijks 12.00 uur tot 14.00 uur en indien nodig van 16.00 uur tot 17.00 uur.

Huisbezoeken kunnen worden aangevraagd bij de assistente en zijn bedoeld voor patiënten die te ziek zijn om naar de praktijk te komen.


Stop inschrijven nieuwe patiënten

Vanwege grote drukte is het nu niet mogelijk nieuwe patiënten aan te nemen. Tot nader order dus houdt het nieuws goed in de gaten.


Nieuwe functionaliteiten

Via de "Uw Zorg On-Line" module is het nu mogelijk direct en on-line een recept aan te vragen, een afspraak te maken of een consult aan te vragen.


Recepten Module is hersteld en bereikbaar

De recepten module zoals deze is opgenomen in de zorg-online portal is weer beschikbaar. Mocht u onverhoopt toch problemen ondervinden, laat het ons weten door het sturen van een e-mail.

Via onze nieuwe telefooncentrale kunt u wel een recept aanvragen. Onze excuses voor het ongemak.

   

 

Handige Links


    Hier vindt u betrouwbare informatie over gezondheid en ziekte?    
       
    Wilt u weten hoe gezond u bent? Doe hier de gezondheidscheck.    
       
    U kunt uw risico vaak zelf verlagen. Doe hier de risicocheck.    
       
    Eet u wel gezond? Hier vind u alle info over gezonde voeding.    
       
    Onafhankelijke geneesmiddelinformatie voor zorgprofessionals.    
       
    Het Nederlandse overheidsinstituut voor de volksgezondheid.    
       

 

Heeft u een klacht


    Het on-line klachten formulier kunt u gebruiken voor het aangeven van een klacht betreffende de zorg vanuit onze huisartsenpraktijk. Het spijt ons dat u niet tevreden bent en wij nodigen u hierbij uit uw klacht toe te lichten zodat wij kunnen proberen de zorg te verbeteren. Wij zullen n.a.v. uw klachtenformulier contact met u opnemen.

   
       
    Indien we er onderling niet uitkomen of u bent niet tevreden nadat wij uw klacht hebben besproken, kunt u uw klacht neerleggen bij de officiële klachtencommissie waar wij bij zijn aangesloten: Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).

Meer informatie over deze procedure is te vinden op www.skge.nl

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg.
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Telefoon : 088 0229190